Linkovi
HRVATSKA

Budući da Hrvatska jako oskudjeva sa astronomskom tematikom na hrvatskom jeziku kako u literaturi (knjige, časopisi) tako i zastupljenošću na internetu pokušao sam sastaviti stranicu na kojoj ćete naći linkove onih vrijednih koji žele popraviti tu situaciju. Ako znadete neku od hrvatskih astronomskih web stranica koja nije navedena na ovom popisu ili ukoliko se neka od navedenih stranica bitno promjenila molio bi da mi to javite e-mailom.

Japetic Star Party
Što je JSP? Kako se uključiti? Gdje? Tko smo mi? Zabilješke i zapažanja (logovi) sa prošlih star partya, projekti i aktivnosti, tekstovi vezani za praktičnu astronomiju (kakav dalekozor kupiti, astrofotografija)...

Nights of Blue Planet
Astronomski resursi na NETu (gomila linkova), novosti, popis mailing lista sa kratkim opisima i informacijama kako ih koristiti, mala pdf biblioteka, opis knjige mjeseca, astronomski vicevi.
Astroplov - mali virtuelni model sunčevog sustava (sve moguće informavcije o planetima)
Site of the Night kompilacija odabranih astronomskih linkova i njihovi kratki opisi
astronomski casopis "Stationaries"

Astronomsko Društvo "Višnjan"
Višnjanska škola astronomije (program, grupe, radovi), automatski teleskop (mogućnost snimanja vlastitih slika CCD kamerom), znanstveni i tehnološki projekti, publicistika (svemir u učionici, nebeske krijesnice).

Astronomska stranica - Eclipse
Vijesti (najnovije novosti iz svijeta astronomije), Sunčev sistem - multimedijalni vodić kroz Sunčev sistem, rječnik astronomskih pojmova, Messierov katalog, Linkovi na ostale stanice.

Astronomska fotografija
Astronomska fotografija Dr. Anđelka Glivara - slike Sunca, Mjeseca, planeta, maglica, cometa, CCD fotografija.

Astronomsko Društvo "Istra"
Informacije o društvu, povijest zvjezdarnice u Puli, aktivnosti (astronomske fotografije), Nebo nad Pulom - izlasci i zalasci Mjeseca i Sunca za tekući mjesec, položaji planeta na nebu, morske mijene (plima i oseka) u Puli za tekući mjesec, domaći astronomski programi.

E-škola - Astronomija
školska astronomija (natjecanja i susreti), osnove astronomije, mogućnost postavljanja pitanja znanstvenicima, linkovi.

Geospace
Geodetska astronomija (programi), astronomija za neznalice, život zvijezda, veliki prasak, planeti sunčeva sustava, oglasi.

Vain's Place - Astronomy
Japetić star party, tekstovi o Deep Space Mission 1, COBE, meteorima, Marsu itd. Sunčev sistem - podaci i tekstovi o planetima (za sad još nedovršeno). Svi tekstovi su zasad na engleskom.

Anonymus - astronomical and science group
Upcoming sky events, occultation page, picture gallery, software from anonymus (freeware), about anonymus, links, murphy law in astronomy. Sve stranice su na engleskom.

Astronomsko Aastronautičko Društvo "Zagreb"
informacije o društvu, aktivnosti društva, fotoalbum (slike Hale-Boppa i pomrčine Sunca), linkovi (zastarjela stranica).

Akademsko Astronomsko Društvo - Rijeka
informacije o društvu, položaji Sunca, Mjeseca & planeta na nebu za tekući mjesec.

Astronomija u Hrvatskoj
povijest hrvatske astronomije, popis hrvatskih astronomskih društava - (prastare stranice).

Astronomska Društva u Hrvatskoj - ST&T